LYDIAN


De Lydian Token is de "Lydian" die eer betoont aan de eerste menselijke beschaving
gebruik van valuta in plaats van Lydian token in plaats van valuta; ze vertegenwoordigen een nieuw model voor de levering van bestaande op technologie gebaseerde marketingdiensten. Lydian Token is een benchmark van ERC20-compatibel16, gebruikmakend van Ethereal voor een brede compatibiliteit met portefeuilles, uitwisselingen, ontwikkeltools, slimme contracten, stromingen en andere technologische technologieën.


Waarom LydianCoin?

Op basis van marktonderzoek besteedt de gemiddelde ICO tussen $ 100.000 tot $ 500.000 aan digitale marketing voor de verkoop van hun tokens. Elke ICO-uitgever lijkt oude advertentiemethoden te gebruiken, zoals het gebruik van goedkopere advertentienetwerken of directe plaatsingen op cryptogerelateerde websites. Tegen 2017 heeft ICO meer dan $ 2 miljard opgehaald, en er zijn nog steeds tientallen gepland voor de rest van het jaar. Zodra bedrijven hun verkoop voltooien, moeten ze nog steeds blijven adverteren en klanten vinden wanneer hun producten worden gebouwd. Dit is een hogere kostprijs voor de aanschaf van klanten dan hun oorspronkelijke verkoopcijfers voor digitale marketing van hun tokenverkoop. Dit is de reden waarom LydianCoin bestaat. Dit wordt uiteindelijk een hulpmiddelentoken om geavanceerde digitale marketingdiensten aan de blokgemeenschap te bieden die door Gravity4 op een schaal worden ondersteund en toegang verlenen tot toekomstige producten. We verwachten dat LydianCoin het eerste utility-token is dat bedrijven de mogelijkheid biedt tokenverkoop en hun producten te promoten voor klantacceptatie in vergelijking met de huidige status-quo door gebruik te maken van fiat-kanalen met oude targetingmethoden.

Een symbolisch hulpprogramma dat de aankoop van gerichte cryptokokkenmogelijkheden mogelijk maakt, AI-gedreven digitale marketing en advertentieservices worden beheerd en worden ontwikkeld door Gravity4 Corporate Family.

Digitaal adverteren stelt bedrijven in staat om met hun klanten te communiceren, te onderwijzen en contact te leggen met behulp van meerdere technologiekanalen. Wereldwijd hebben bedrijven advertentietechnologieplatforms gemaakt om klanten te targeten op verschillende media, waaronder sociale media, internet, mobiel, video en native. Wereldwijde uitgaven voor digitale marketing zullen naar verwachting in 2017 meer dan $ 232 miljard overschrijden, waarmee de wereldwijde marketinguitgaven voor televisiereclame wereldwijd worden overtroffen.

Cryptocurrency en blockchain related-venture


heeft geleid tot meer dan $ 2 miljard in 2017 alleen al door de verkoop van tokens en heeft een vroeg coins (ICO), hoewel het gebruik van marketing strategieën, gedateerd die niet in geslaagd om het aantal opgeleide consumenten uit te breiden. Hoewel de nummers zijn zeer verrassend, het niet om een ​​sterke boodschap over te brengen aan deze groepen in aanvulling op de beleggers brengen systemische uitdagingen voor de mogelijkheid van een lange-termijn overleving van deze inspanningen. Crypto Startup moeten de kracht van digitale marketing om deel te nemen en op te voeden potentiële klanten en trouwe klanten die de toekomst van het product zullen gebruiken ontgrendelen.

* Problemen *

Het digitale advertentie-ecosysteem is echter verre van perfect.


Afgeleid door inefficiënties veroorzaakt door reclamefraude, gebrekkige huurbemiddelaars, defensief gedrag van gebruikers / klanten, gecreëerd door ontoereikende marketingpraktijken, malware en ontoereikende rapportage van de effectiviteit van de campagne, frustreert de ervaring van de gebruiker klanten nog meer en de resultaten zijn onvoldoende en onzeker. resultaten voor adverteerders

Gravity4, Inc., via haar dochterondernemingen LydianCoin Pte Ltd., zal crypto gemeenschap met geavanceerde digitale marketing diensten die zijn gebruikt door Fortune 1000 bedrijven en luxe merken in de hele wereld door middel van haar crypto stabiel, Lydian (LDN). Token Lydian worden onderhandeld om Lydian om de software en diensten die zijn getest te krijgen en getest met behulp van marketing stages geaggregeerde gegevens en interactie met klanten om de effectiviteit van reclamecampagnes te maximaliseren, reclame onbedoeld door het verwijderen van tussenpersonen die de kosten verhogen en afvoer van de digitale marketing campagnes en gebruik te maken van AI Artificial neurale bestaande Gravity4, Mona Lisa. Zoals Bill Gates aan het begin van 2017 het veld nummer een die zal "maken van de grootste impact" is Artificial Intelligence. In tegenstelling tot de meeste token aanbod, kan Lydian token onmiddellijk worden gebruikt na de publicatie ervan aan geteste producten en service bestaande markten te krijgen. Door het gebruik van Cloud Marketing Gravity4, kan crypto gemeenschap profiteren van tientallen jaren van marktkennis, exclusief exclusieve arbeidsverhoudingen, in combinatie breed publiek data, en een geavanceerde technologie stack Gravity4 om de bruikbaarheid van hun marketing campagnes te maximaliseren.

* Futuretech *

Naast de toonaangevende marketingdiensten zullen Lydian-gebruikers vroegtijdig toegang krijgen tot twee extra projecten die zijn ontwikkeld door Gravity4 Lab: Mona Chain en MonaBrowse. MonaChain is een op blokken gebaseerd systeem dat samenwerkt met MonaLisa en optimale advertentieservices biedt om veel voorkomende vormen van reclamefraude te voorkomen. MonaChain wordt ontgrendeld om gebruikers die geen inwoners van Lydia zijn, in staat te stellen Mona Chain-stroom te gebruiken tegen een meerprijs. Het is te hopen dat de cheats van netto-advertenties dit jaar $ 16,4 miljard zullen kosten.

Lydian token-eigenaren krijgen ook een eerste toegang om de ervaring te bekijken zonder reclame te maken met behulp van hun Lydian-token via MonaBrowse, ontwikkeld door het Gravity4-lab. Door MonaBrowse te gebruiken, kunnen gebruikers ervaring opdoen zonder te adverteren op verschillende platforms en apparaten zonder nieuwe browsers te moeten downloaden of hun huidige gedrag aan te passen. In 2016 schat PageFair dat de kosten van wereldwijde ad-blocking zullen stijgen tot $ 41,4 miljard voor uitgevers.

MonaChain en MonaBrowse zijn twee producten die kunnen leiden tot de toevoeging van miljarden aan opbrengsten voor het ecosysteem met de belofte van blockchain-technologie.

* Tokenverdeling *

Token Naam: LDN

Token Prijs: 1 LDN = $ 3,75

Aantal tokens: 40.000.000

Token Te koop via verkooptoken: 20.000.000

Token moet worden aangemeld als adviseur: tot 800.000 voor single touch LydianCoin Sg

Token geleverd via campagne Bounty 50.000 via back-up

Uitgeverstoken: LydianCoin SG, entiteit Singapore

* Token te koop Start *


20 november 2017 - 20% korting op 1.500.000 tokens


15 december 2017 - 15% korting 2.000.000 tokens


1 januari 2018 - Korting 10% 2.500.000 tokens


15 januari 2018 - 5% korting op 3.000.000 tokens


30 januari 2018 - Openbare Crowdsale - Het bewijs is achtergelaten

* Team *

Gurbaksh Chahal - oprichter, voorzitter en CEO


Kamal Kaur - President en Chief Operating Officer, mede-oprichter en bestuurslid


Grant Allaway - Managing Director in Europa


Kevin Huang - Managing Director in Azië


Belinda Montes - CFO, Azië


Farai Mativi - Directeur van Financiën, Europa en Amerika


Kotryna Gasiunaite - Productmanager - Opkomende technologieën


Julian Miall - Managing Director, Verenigd Koninkrijk


Jonathon Drumm - Hoofd Bedrijfsontwikkeling, APAC


Simon Apperly - Commercieel directeur, APAC


Meer informatie:


Website: https://lydian.io/

Whitepaper: https://assets.lydian.io//docs/Lydian-WhitePaper-Draft-EN-20171010.pdf

Facebook: https://www.facebook.com/LydianCoin/

Twitter: https://twitter.com/lydiancoinltd

Telegram: https://t.me/LydianCoins

Ann Thread: https://bitcointalk.org/index.php?topic=2376913

Wily27

Komentar

Postingan Populer